Jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z opisem lub cos jest nie w porządku z Twoim zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Reklamacje prosimy składać tylko droga mailową na adres :
Wiadomość z reklamacja powinna zawierać :
1. Imię i nazwisko
2. Data zakupu/ zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
3. Przedmiot reklamacji
4. Zastrzeżenia do produktu
5. Zdjęcia produktu uzasadniające reklamację.
6. Protokół szkody spisany z kurierem.
UWAGA ! Każdą przesyłkę trzeba koniecznie sprawdzić przy kurierze (szczególnie jeśli zamawiamy delikatny towar).
Niestety czasami może się zdarzyć, że towar może ulec uszkodzeniu podczas transportu.
W takiej sytuacji należy SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY Z KURIEREM.
Jest to niezbędny dokument do złożenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.