Reklamacja

 Jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z opisem lub cos jest nie w porządku z Twoim zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami.

Reklamacje prosimy składać tylko droga mailową na adres :  

Wiadomość z reklamacja powinna zawierać :

1. Imię i nazwisko

2. Data zakupu/ zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji

3. Przedmiot reklamacji

4. Zastrzeżenia do produktu

5. Zdjęcia produktu uzasadniające reklamację.

6. Protokół szkody spisany z kurierem.

 

UWAGA ! Każdą przesyłkę trzeba koniecznie sprawdzić przy kurierze (szczególnie jeśli zamawiamy delikatny towar).

Niestety czasami może się zdarzyć, że towar może ulec uszkodzeniu podczas transportu.

W takiej sytuacji należy SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY Z KURIEREM.

Jest to niezbędny dokument do złożenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.